HTML

Egy macska feljegyzései

Nem rég úgy döntöttem, hogy a saját négylábamra állok és elhagyom a családi almot. Vagy két tucat dörgölődzés és négy órai dorombolás után szert is tettem egy saját lakásra két szolgával. Úgy határoztam, hogy nevelésükkel kapcsolatos tapasztalatimat, mindannyiunk okulására, megosztom macskatársaimmal. v s agv b

Árnykép

2010.01.04. 11:21 Szun-ce

Nedves borzalom

Ma valami igazán rettenetes dolgot tapasztaltam  edzés közben, amit a lakásomat díszítő, ékes, tűlevelű fán végetem: egyszer csak gusztustalan nedvességet és hideget éreztem a hátamon. Gyorsan elillantam a relaxációs szobámba, hogy megszárítkozzam. Fogalmam sincs mi lehetett ez az egész, de van egy olyan sanda gyanúm, hogy összefüggésben állhat egy, cseppet sem bizalomgerjesztő színű tárgyal, amit a minap fedeztem fel a lakásban. Ki kell derítenem az igazságot!

v s agv b

1 komment · 3 trackback

Címkék: fürdés szolga szekrény vízipisztoly


A bejegyzés trackback címe:

https://bucc.blog.hu/api/trackback/id/tr391644545

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Private Equity Vietnam 2018.02.01. 11:17:42

Verizon can you get a transcript of text messages 2011 - ceuguqm

Trackback: Private Equity Vietnam 2018.01.05. 13:28:52

translate business logic to etl design - Is extenze red pill good

Trackback: Private Equity Vietnam 2018.01.05. 13:28:12

translate business logic to etl design - Is extenze red pill good

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.01.04. 18:33:57

Szia! Zserbó cica tudna neked szörnyűségeket mesélni a furcsa tárgy nagytestvéréről, a viráglocsoló-spriccelőről...
És a nedves érzést fülsiketítő "NEEEEM!!!" szavak is szokták követni. :)
süti beállítások módosítása