HTML

Egy macska feljegyzései

Nem rég úgy döntöttem, hogy a saját négylábamra állok és elhagyom a családi almot. Vagy két tucat dörgölődzés és négy órai dorombolás után szert is tettem egy saját lakásra két szolgával. Úgy határoztam, hogy nevelésükkel kapcsolatos tapasztalatimat, mindannyiunk okulására, megosztom macskatársaimmal. v s agv b

Árnykép

2009.12.20. 14:30 Szun-ce

Az első benyomások

Tesómmal, Nózival elhatároztuk, hogy lelépünk Anyuéktól. Szerencsére Nózinak már volt egy szép kis lakása Pesten egy inassal és egy szakácsnővel, ezért megengedte, hogy amíg az új rezidenciámat fogadásomra előkészítik nála száljak meg. Bár a szálás kényelmes volt, a szolgák pedig készségesek,  én úgy határoztam, hogy igényeimnek csak fiatalabb alkalmazottak felelnek meg, ezért huszaséveikben járó szobalányt és lakájt vettem fel. Mikor mindezzel végeztem és az igényeimet közöltem az új személyzetemmel. Már alig vártam, hogy tényleg a magam és az ő úrnőjük legyek. Hallottam némi morgolódást a részükről, valami 15000 forintról amely bútoraim és egyéb ingóságaim beszerzése érdekében szükséges,de úgy vélem, ez a minimum amit elvárhatok. Elvégre elég nagy megtiszteltetés, hogy őket választottam.

Utazásom az új lakóhelyemre vegyes érzelmeket ébresztett bennem: a kosaram kívülről impozáns volt, egyedi formatervezésű, elegáns cseresznye színű rusztikus vesszőfonatokból összeállítva, belül egyáltalán nem volt kényelmesnek mondható, mindössze csak egy fehér szakadt trikó volt hivatott gondoskodni a kényelmemről. Ettől próbáltam minnél távolabb kerülni, de szolgáim nem engedték.

 

Megérkezésem után az lakáj udvariasan kinyitotta a kosár ajtaját és a szobalánnyal együtt izgalommal figyelték ahogy felfedezem a birodalmamat. De nem sokáig élvezhettem a szemlélődést, mert a szobalány felkapott és meglehetősen durva mozdulattal átnyomott egy átlátszó billenő ajtón egy szűk, zárt dobozba, aminek az alján fehéres kristályok voltak. Még soha sz életben nem láttam ilyet. Menekültem ahogy tudtam. Mikor végre megtaláltam a doboz ajtaját iszkoltam kifelé miközben erős csípő fájdalmat éreztem a farkamban. Ennek hatására megkerestem a legsötétebb és legbiztonságosabb helyet lakásomban, az ágy alját. Éppen kényelembe helyeztem magam és kezdtem elszudítani amikor valamivel belevilágítottak a pofámba és megpróbáltak kicibálni. Ezt igen rossz néven vettem és mégbeljebb mentem.

 

Kellemes délutáni szunyókálás után inycsiklandó illatokra ébredtem. A szobalány omlós jutalomfalatkát rakott az ágy lábához. Miután elfogyasztottam újabbat fedeztem fel kicsit kijebb. Aztán újabbat és újabbat. Egyszer csak felkaptak és az ebédlőbe vittek. A tálalással és az étel minőségével elégedett voltam: felszolgáltak Gourmet pástétomos szeletet és tejet. Miután ezt elfogyasztottam, gondoltam visszatérek békés szunyókálásomhoz, de szolgáim megvadultak és újra bekényszerítettek a dobozba. A szobalány jobb első mancsomat megragadva kaparni kezdte a fehér kristályos anyagot. Amikor már azt hittem, hogy teljesen megőrültek rájöttem, hogy WC-n vagyok. Nem is bántam elvégre úgyis pisilnem kellett. Csakhogy ezt a személyzet illetlen kíváncsiskodása mellett kellett elvégeznem. Kifelemenet ismét nyilaló fájdalmat éreztem a farkamban amit nyávogással jeleztem szolgáimnak. Végre a lakáj felfogta, hogy a billenő ajtó becsípi a farkamat amikor elhagyom az almot. Ezért kérésemre leszerelte azt.

 

Visszatértem korábbi hálóhelyemre és másnap reggelig fel sem keltem.

 

v s agv b

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucc.blog.hu/api/trackback/id/tr791610956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása